tuvastyle

Direktlänk till inlägg 8 januari 2013

Efter som att jag suger på att blogga...

Av Tuva Sjödin - 8 januari 2013 12:02

hej hej efter som att jag inte vet vad jag ska ska skriva så ska jag börja med ett litet uppdrag;)

1a dagens bild: En person som du umgås mycket med.
2a dagens bild: En bild på dig själv.
3dje dagens bild: En bild på dig utan smink
4de dagens bild: Den nyaste bilden på dig själv
5e dagens bild: En gammal bild på dig själv.
6e dagens bild: En bild på någon i din familj.
7de dagens bild: En bild som du aldrig lagt upp.
8de dagens bild: En person som du saknar.
9de dagens bild: Någon i din släkt.
10de dagens bild: Någon du tycker är väldigt snäll.
11te dagens bild: En person du kan berätta allt för
12te dagens bild: En bild på din vardag.
13de dagens bild: Du och någon klasskompis.
14de dagens bild: En bild som påminner dig om gamla tider.
15de dagens bild: En person som du vill vara med.
16de dagens bild: En bild på den du senast var med
17de dagens bild: En ovanlig bild.
18de dagens bild: En bild på din fritid.
19de dagens bild: En person som är snygg.
20de dagens bild: En bild på dina närmaste.
21a dagens bild: En persons om alltid ställer upp för dig.
22a dagens bild: En bild på en tid du saknar.
23dje dagens bild: En bild från i sommras.
24de dagens bild: En bild som gör dig glad.
25te dagens bild: En person som alltid gör dig glad.
26te dagens bild: Någon/några du alltid har roligt med.
27de dagens bild: En bild som du alltid skrattar åt.
28de dagens bild: En tokig bild.
29de dagens bild: En bild som du gillar
30de dagens bild: Någon du aldrig kommer släppa taget om!




Dag 1:   

min lilla perfekta Filippa!

 
 
Amandis

Amandis

13 januari 2013 21:24

Inte för att va dum men du får väll inte va med på bild på datorn? Och du som säger att du alltid lyssnar på dina föräldrar. -.-

http://www.blogg.vk.se/mandish

Tuva Sjödin

14 januari 2013 08:16

när faan har jag sagt att jag lyssnar på mina föräldrar!? och vad spelar det för roll för dig!?

 
filippa

filippa

13 januari 2013 21:37

Naaw, lite sent bara! :) ;9 :*:*:*:*

http://www.filippazz.devote.se

Tuva Sjödin

14 januari 2013 08:07

nawi spela men endå

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tuva Sjödin - 4 mars 2013 10:29

nu flyttas min blogg hit och jag kommer att fortsätta blogga där:* ...

Av Tuva Sjödin - 1 mars 2013 22:36

Hej hej hej älsklings bloggen jag har inte bloggar på 100 år och jag skojar inte! Jag skulle vilja säga sååå mkt men jag årkar inte så jag kommer nog att tänka som om att jag kommer att ha en ny start och lossas som om jag inte har skrivit innan och ...

Av Tuva Sjödin - 19 januari 2013 21:11

1. Jag skulle inte kunna leva utan mitt smink+borste 2. Är omöjlig att få in i durchen men när jag är inne så är jag omöjlig att få ut;) 3. Min bestiz heter Filippa :* 4. en av mina kusiner går i mon klass 5. min mamma heter Carola och pappa ...

Av Tuva Sjödin - 18 januari 2013 11:50


Sorry för att jag inte blogga i går men aaa det bara blev så jag hade vell inte  tid eller nåt jag kom inte på det förän typ vid 00.00 och då var det inte värt... Men jag har ju redan lagt upp en bild på någon i min släkt men jag kan ta en till... ...

Av Tuva Sjödin - 17 januari 2013 10:37

hej kolla denna blogg!!! klicka HÄR  

Presentation


hej hej jag är en glad tjej som gillar att vara med kompisar mitt djur mm.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vem gillar du mest?
 Justin Bieber
 One Direction
 Amy Dimond
 Rihanna
 Veronika Magio
 Lady Gaga
 ANAT;)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards