tuvastyle

Alla inlägg under december 2012

Av Tuva Sjödin - 31 december 2012 19:21

hej je jag sitter och nötdar data för att tiden ska gå. Jag längtar aaas mkt till kl 00.00 det ska bli kul vi ska till min morbror, hans flickvän och deras 2 barn. Jag tror att vi går dit vi 23.00  Jg känner att jag har kul jusst nu;) Nu skulle vi kanske spela ett spel så jag får väll skriva senare:*

Av Tuva Sjödin - 29 december 2012 02:28

hej hej jag och Filippa sitter och turas om att rita olika angry birds och sitta vi datan. I dag har vi hafft det ganska chill. Jg vaknade upp oas Maria (min moster) som ni vet, vi åt lunch, det blev pannkakor. Efter det så for jag hem en snabbis för att hämta börsen och for sedan och mötte filippa på stan! Det blev ett jette lyckat köp, det blev ett bar byxor som ser ut så här:   

mmm.... När vi kom hem från stan så for filippa hem och åt (jag med) och sen kom hon tillbaka för att sova här. ca kl 01.00 drack vi 1 liter vatten och sedan hade vi aaas ont i magen till typ halv tre:P silli us nu hade vi inget att göra så vi satt oss och ritade nu får bilder i morrn:* hej då:*:*:*

Av Tuva Sjödin - 27 december 2012 22:59

hej hej i jusst nu har jag INGET att göra så jag kommer att skriva aaas långt tror jag.....

Idag har jag: först vaknade jag hos filippa (bästizzen) sen for vi till korpralsvägenskogen och åkte skrana/pulka i en backe, med mina sötis kusiner. Sen for vi hem till min moster för att chilla och gosa med deras hamster som heter MORRIS:* När vi hade varit där ett tag så gick jag hem till mig och filippa till sin mormor. När jag kom hem så gosade jag med Zigge och åt mat (kykling tacos) och durchade, det var aaas skönt :P Och av någon anledning kom jag på att jag ville sova hos min moster (dom som jag var hos tidigare) så jag pratade med maria (moster) och sedan mötte jag wille (kusin, 12 år) och embla (kusin, 5 år) på Ica för att köpa snacks m.m Så nu sitter jag här och lyssnar på när embla snarkar och wille typ dunkar musik. Det är ganska chill!! Men det var typ allt:* puss på er!

Av Tuva Sjödin - 25 december 2012 22:13

1.är du kär? - jaaaa!!!
2. har du snusat? - nej! och kommer förhoppnings ´vis aldrig att göra
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - nej!!!
4. har du legat i sängen brevid en kille? - ja.
5. har du blivit dumpad? - nej
6. har du blivit slagen allvarligt? - nej tror inte det,
7. tar du droger? - nej
9. har du pussat en tjej? - ja asso inte av "kärlek" men endå
10. hatar du någon? - ja det finns otäcka människor:P
11. älskar du någon? - ja
12. har några av dina vänner svikit dig? - ja! vissa tänker inte på vad andra känner
13. har du djur? - ja hamster
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - hahah ja (bästis)
16. gillar du orange? - nja jag skulle inte villa ha orange som tapet men endå
18. har du nån sjukdom? nej elr om det räknas med päls alergiker så JA!
19. har du skämt ut dej för den du gillar? -många gånger!!
20. har du en gris? - nae men jag gillar faktiskt grisar dom är renligare än man tror;)
21. har du en plattång? - jaaa självklart skulle inte överleva utan den:P
22. har du en bror? - nej jag är det ända barnet
23. har du sjukt bra humor?-hahahah bäst med kompisar annas tror jag att det beror på vem jag  är i  närheten av;)
24. är du brunett? -JAAA! och jag är stolt över det gillar inte blondin bellor
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - Jaa när jag väl har kommit in i durchen kan jag stå där hur länge som helst!
26. röker du? - NEJ!!
27. har du en hund? -nej:(
28. har du skilda föräldrar? -jaa tyvärr
29. har du gått på simskola?  nej
30. har du sagt bög till en kille? -assso inte med mening i så fall
31. har du sagt fitta till en tjej? - nae aoos det kan ha slinkit ur mig men bara på skoj till bästisen men hon tar inte illa upp so tur var:)
32. har du fuskat? - hahah ja 
34. har du lunar? - nej? vad är det
35. har du MSN? - hah ja men använder det inte
36. har du en syster? - nej
37. har du bruna ögon? - nej blå-gröna
38. gillar du att fota? -ja men jag har inte en sån bra kamera:(
39. har du sett dig själv brinna? - nej men min mamma har;) (mitt hår brann när jagg var liten)
40. hjälper du dina vänner? - alltid
41. gillar du tacos? -ja
42. tycker du att du är söt? -ehh nja eller nja
43. har du dansat? -ja på friitiden på skojj men so "sport" nej!
44. har du spelat fotboll? -ja när jag var liten
45. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - vende men jag tror att det finns folk som är gjorda för varrandra:)
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - nae eller det beror på;)
47. har du ätit sniglar? -usch varför skulle jag de?
48. äger du en locktång? -jaa självklart
49. gillar du att tugga tuggummi? - JAA
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? -ja eller glömmer i bland på morgonen..;)
51. gillar du kläder? -I <3it
52. hatar du falska vänner? -Hahha vad var de för fråga vem hatar inte?
53. gillar du räkna matte? jaa det är vell kul
54. älskar du någon nu? -ja
55: har du gråtit inför en vän? - ja
56. kan du sjunga? -jaa jag vill vara bättre än vad jag är nu men jag jobar på det;)
57. har du sett nån död? -nej!
58. säger du vad du vill? -jaa eller det beror på
59. svär du mycket? -eee.........ja!
61. kan du tala spanska? - jag har det som språk i skolan så jaa!
62. är du kortare än 1.60 - neej!!!



63. älskar du sommaren? -JAAA!!!!!!!!!!!
64. älskar du vintern?nae eller inte när man får snö i skorna/jackan och men blir blöt och kall;(
65. har du mer än 6 par skor? -ja
66. brukar du sjunga när du är i duschen? -jaaaaaaaaaa alltid
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? -nee elr tror inte det
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - jaa
69. gillar du att städa? -ibland.beror på om jag är hemma eller inte;)
70. gillar du att sova länge? -jaa eller man tappar ganska mkt av dagen men i bland är det värt det
71. har du vart med om en olycka? -Ramlat med cykeln osv..
72. är du förvirrad? -nej men händer nån gång;)
73. har du mer än 6 par byxor? -ja!
74. har du förlorat en vän? - ne! Vill int de heller!
75. gillar du att shoppa? I <3it
76. har du varit i paris? -nej men vill dit!!
77. gillar du ormar? -nej! Det är det värsta som finns!!!!!!!!!!!!!....typ
78. klarar du dej själv? -jaa men vill inte;)
79. har du lagat mat? -ja? har ingen annan de elr?
80. är du klantig? -hahha jämt hela tiden 
81. har du foppatoffler? -ja men använder typ dom inte
82. har du mer än 20 låtar på din data? -jaa man har väl ändå spotify!?
83. sminkar du dej innan skolan? - jaa maskara typ (foundaition)
84. har du träffat en kändis? -ja
85. har du mer än 7 par nagelack? -ja! typ 70
86. har du busringt? -oja
87. har du skällt på din bror? -har ingen;(
88. har du en vän som skiter i dig? - Ibland.. Men oftas inte...
89. har du velat göra saker men vågar inte? - ja
90. sover du med nått gosedjur? -eller har dom isägen men det ligger på govet innanjag somnar!
91. har du åkt nånstans utan att du får? -nae tror inte det kanske när jag var liten
92. vill du bara bort ibland? - jaa
93. har du tältat? - yes
94. har du brännt dig? - no shiiitt
95. har du lekt med levande ljus ? -mmmm...
96. har du lekt anden i glaset? nja kanske
97. skäms du ibland?- det gör nog alla nån gång?
98. bor du i skåne? -neeej! UME vettu
99. gillar du hip hop/rap musik? - det är väl sådär
100. är du på sista frågan nu? -nej
101. är du singel? -ja..
 


102. har du åkt flygplan nån gång? -yes
103. har du kul just nu? -jaa eller jag börjar få ont i fingrarna
104. är du blyg? -kan väl hända
105. har du svarat ärligt på alla frågor? -ja
106. vad har du ätit idag?-ork int!
107. har du cam? - näe
108. vilken film såg du senast?-berättelsen om Pi
109. och med vem var det? - Ida, en nära vän
110. brukar du lita på folk? - ja men det beror vem
111. har du blivit sviken? - mm!
112. vad är din största önskan nu? - vende...
113. vem saknar du? - Mina underbara kompisar!
114. vem vill du ringa just nu? ...
115. och varför? ...
116. hur ofta sitter du vid datorn - när jag är nördig och jag fördöker varje dag
117. vad har du gjort idag? - skit i det du:P:P:P skojja men ork int...
118. vad var det senaste du köpte? -julklappar:)
119. när var det? -vet int
120. vilken affär var det? - vet inte men typ EXPO
121. hur mycket pengar spenderar du på kläder i månaden? - inget typ
122. är utseende viktigt för dig? -på mig ja, men bryr mig inte om andras utsende dom får se ut so dom vill jag ser inte på utsidan om den personen är på litlig?
123. har du någon vän du litar på till 100%? -ALLTID!<3 (filippa)
124. när var du i skolan sist? - ca 4 dar sedan
125. är du blond? -NEJ!
126. vill du vara blond? -nej
127. vad ser du ifram imot? - i morrn...
128. har du smink just nu? - nej 
129. vad har du för kläder just nu? -lovgärmad och mjukisbyxor:P
130. vart sitter du just nu? -på mitt golv
131. om du kollar till högervad ser du då?- garderåber
132. vad vill du ha just nu? - en glass:P
133. gillar du simpsons? -nej fy faan!!!
134. har du blogg? -nänä det är därför jag skriver på den just nu?
135. favorit färg på kläder? -vit,,svart,rosa
136. senaste låt du lyssna på? - Last christmas


137. när grät du senast? -typ i går
138. och varför? dedu...
139. har du slagit en kille mellan benen på allvar? -näe inte hårt eller på allvar
140. förtjänade han det? - men hallå vah!?
141. ett datum du alltid kommer minnas? -24/12-12
142. varför just de datumet?....
143. när fyller du år? -28 november
144. hur mycket pengar har du nu? - vne inte mkt iallafall
145. vart får du pengar ifrån? -mamma och pappa?
146. är du bortskämd? -asso min släkt säger det men själv tycker jag inte det
147. vill du ha barn? - ee jaa men jag brukar inte fundera så mkt på det
149. vad hade du för skor idag? -mina vanliga
150. vad heter du på bilddagboken? - .....................
151. något du vill göra just nu? - inte mkt
152. bråkar du och din mamma? -eee ibland
153. älskar du din mamma? -JA! vam fan gör inte det
154. vem är 6e online på msn just nu? - jag använder det inte.
155. hur många är online på msn? - damp på msn
156. hur många är offline? - man halå!!!!!????
157. när går du upp när du ska till skolan? - 06.50
158. när börjar du skolan på morgonen? - 8.10
159. har du fått något mvg? - nej, får första betyget iår har ABC.. betyg
160. har du fått något vg? -  damp!
161. har du fått något g? - damp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

162. har du fått något ig? - damp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
163. har du legat på sjukhuset senaste halvåret -nej
164. varför - .........
165. hur mår du just nu? -bra?
166. älskar du din familj? -ja!?
167. hur ofta duschar du? -vende
168. rakar du benen? -nae
169. en person du saknar- min mormor/morfar
170. en person du skulle kunna göra allt för -många
171. chattar du med ngn just nu? -nae
172. vem? - men ååååååååååååååååå
173. vad pratar ni om? - omgggggg
174. när fick du en kram senast -i dag
175. och av vem? - dedu
176. vad föredrar du, smsa eller ringa? - sms men ringa går ju typ fortare
177. hur många smsar du med nu? - 0
178. vad är klockan just nu? - 23.00
179. är du mörkrädd? - NJA!
180. har du varit på lisberg i år? -nae
181. beskriv dig själv med tre ord -, konstig, skrattig och CP            :P :P det vet filippa
182. är du allergisk mot något? - päls alergiker!?!?!?
183. tar du mediciner mot något? - nej
184. vad har du för mobil? - samsung galaxy ace
185. brukar du dricka alkohol? - nej!
186. dricker du för det är gott, eller för grupptrycket ? - fatta jag dricker inte alkohol.
187. hur många hus har du bott i? - 3
188. vad har du för färger i ditt rum? - orka
189. när ska du sova? - vende vid 12 kanske
190. har du haft utegångsförbud -nej det är 2012 för faan
191. ångrar du något i ditt liv? - aaa antagligen!!!
192. var du en sprucken kondom? - da  fuq ?!?!?!?
193. älskar dina föräldrar dig? japp
194. har socialen lagt sig i ditt liv? -nej damp
195. vad är det för år? - 2012
196. vad är det för månad? - december
197. anser du dig själv som smart? -nja ibland
198. vad brukar folk kalla dig? -eee........... tuva
199. är du en bitch? nej!!!!!!!!!!!!
200. sista frågan, hur gammal är du ? 12
 
 
ni som läste ALLT, kan jag få er autograf? ni är bäst!<3

Av Tuva Sjödin - 21 december 2012 18:34

   

heheh jag försöker att lägga upp roliga bilder så ofta jag kan:)

Av Tuva Sjödin - 19 december 2012 21:06

                     

hihi där kom pepparkaks huset också måste gå nu puss på er:*

Av Tuva Sjödin - 18 december 2012 08:43

hejhej jag ska till skolan typ nu så jag kommer tatt skriva mer sedan:) puss på er jag måste gå nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Tuva Sjödin - 16 december 2012 14:42

hej hej i dag har vi bakat ett pepparkakshus och det blev aaasbra jag kommer att lägga upp bilder sedan (bilderna är på min data, och jag har inget internet så jag har pappas data.) annars ha vi inte gjort så MKT typ chillat. Jag ska hem till mamma innan middan i dag (chilli conkarne). Mina kusiner kanske kommer förbi en sväng senare, hoppas att jag är hemma då;) min kusin hade sagt: Ja vill fala till Calolas hus, (min mamma heter Carola) bah sååå söööt asso. Jag hade inte så MKT mer att säga så jag slutar nu innan ni blir uttråkade;) hej på er:*:*::*:*:*:*:*:*  

Presentation


hej hej jag är en glad tjej som gillar att vara med kompisar mitt djur mm.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vem gillar du mest?
 Justin Bieber
 One Direction
 Amy Dimond
 Rihanna
 Veronika Magio
 Lady Gaga
 ANAT;)

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards