tuvastyle

Alla inlägg under november 2012

Av Tuva Sjödin - 28 november 2012 14:03

hej hej jag fyller år i dag!!!!!!

jag hommer att ha ett släkt kalas och så på lördag så kommer jag och Filippa att ha en "fest" för kompisar. Vi skulle ha festen hemma hos mig men vi tänkte att efter som att jag inte har en router så kommer vi kanske att ha det hemma ho Filippa. vi får se ;) jag måste sluta nu nästa gång så kommer jag att skriva vad jag fick i presenter :) puss på er :*

Av Tuva Sjödin - 24 november 2012 20:29

hej jej jag sitter hos min moster och 3 av mina kusiner jag ska sova här det var jätte länge sedan så det ska bli kul:)  

NAW

Av Tuva Sjödin - 18 november 2012 14:01

DAGENS TALE SÄTT

 

DAGENS BILD

 

komentera vad ni tycker om dom båda;) hare super puss och kram skum banan 

Av Tuva Sjödin - 18 november 2012 13:50

hej jag hpå er jag sitter hos min pappa så jag orkar inte skriva så långt:(

men jag kan ju berätta vad jag har gjort:) I fredags så kom jag hit då for vi och fick hjälp en av pappas kompisar med pappas bil. Det gick bra. I lördags (i går) så tog vi det lungt vi var på stan och kollade på ljus showen i stan men vi blev besvikna för det var inte så MKT som vi trodde;( och senare på kvällen så gjore vi frukt sallad:) mmm det var gott ;) i dag så vaknade jag kl 09.30 och vi for o handlade på OBS och BILTEMA sen har vi inte gjort så MKT nu är klockan 14.00 och jag tycker att det börjar bli lite lång tråkigt;) sen ska jag hem till mamma och vi ska ha gäster till middan min moster och hennes två barn(mina kusiner) det ska bli kul men jag måste gå nu hej på er:*

Av Tuva Sjödin - 16 november 2012 12:04

hej hej jag har fri data tid nu kuuul! men aa jag typ checkar blogar osv spelar spel:D men jag kommer att börja med att ha t.ex dagens talesätt och dagens bildc:

DAGENS BILD

          =

 

dagens talesätt har jag inte fixat ses sen:)

Av Tuva Sjödin - 15 november 2012 16:27

             

fint tale sätt i slutet dåe men det blir bra hej på er:*

Presentation


hej hej jag är en glad tjej som gillar att vara med kompisar mitt djur mm.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vem gillar du mest?
 Justin Bieber
 One Direction
 Amy Dimond
 Rihanna
 Veronika Magio
 Lady Gaga
 ANAT;)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards